110727

 

 

Har slagit till på ett par nya solbrillor, efter velande hit och dit blev det guldiga aviators med brunt tonat glas och jag är supernöjd. Dessutom hämtade jag bland annat ut en ny bikini igår på posten. En galen orange sjuttiotalsbikini... men den fungerade fint och nu är det bara brännan som fattas. Håller tummarna för att vädret är på min sida idag då jag är ledig och hoppas på att kunna bättra på just brännan. Har nog aldrig varit så här blek den här tiden på året förrut, åtminstone var det väldigt längesen. Brun-utan-sol är jag för lat för i vanliga fall, men häromveckan skämdes jag såpass över mina likbleka fötter så de var tvungen att få sig en omgång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0