Lumene

Beställde hem ett jättepaket, nåja kanske inte ett jätte men dyrt blev det iaf, från Kicks för några dagar sedan. Snälla som de var hade de även skickat med trevliga prover på inpackning och parfym, sånt gillar vi.

Beställde bl.a. i panik en ny mineralfoundation då jag misstänker att den jag har använt är den som orsakat trasslet i ansiktet. Såhär mycket finnar och annat tjafs har jag inte haft på flera flera år. Men så provade jag den idag och det visar sig att färgen är bara fel fel fel. Irriterande... Möjligen att den fungerar om jag får lite mer färg i ansiktet men jag vet inte när jag ska hinna få det? Känns lite kostsamt att köpa den i rätt färg om den ändå inte fungerar med min hy. Kanske därför man inte ska beställa på internet utan istället köpa i affär där man faktiskt kan se färgen på riktigt.

Köpte också nya rengöringsgrejer; ansiktstvätt, ansiktsvatten och ansiktskräm, med förhoppningen att de ska råda bot på min "tonårshy"...

För övrigt var det väldigt smidigt att beställa från Kicks, kommer säkerligen göra det många gånger igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0