Santorini

 

Sitter och gör allt annat än vad jag borde göra. Jag blir sjukt oeffektiv när jag är hemma såhär... Hur som, sitter och ägnar timmar åt att kolla resor inför sommaren, och om allt går som jag vill (för en gång skull) hoppas jag på en resa till en trevlig ö i Grekland. Santorini står allra högst upp på önskelistan, men det verkar vara ganska dyrt att leva där och för mig som förknippar semester med billigt så kanske det inte är det bästa valet. Kalymnos, Zakynthos och Kreta står som andra val. Först var jag anti Kreta då det känns för "vanligt", men det kanske inte är så tokigt ändå. Boendet verkar vara bra och billigt och det verkar finnas mycket att titta på där. Har ju gått och blivit kulturell (pensionär?) och tycker sånt är roligare än att bara bada och handla billigt turisttjafs. Ja, vi får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0