120523

 

Ja, vad är det här kan man undra... Imorse tog jag tag i nåt som jag borde gjort för längesen. Nämlingen sy upp en herrans massa brallor. Det måste ju vara det tråkigaste som finns, helt klart en nackdel med att vara kort. Men som sagt, imorse blev det gjort, på löpande band kan man säga. Har ett par till på lager, men de måste åka ett par varv i tvättmaskinen och krympa till sig först.

 

Helt plötsligt känns det som jag äger massa nya byxor, så ska nog sluta nöta på favoritparet. Favoritparet är ett par jeans från H&M, som jag t.o.m var så smart (trodde jag) att köpa ett extra par utav i exakt samma modell, färg, och storlek utan att prova för att lägga på lager. MEN, det som jag trodde skulle vara ett par precis likadana jeans visade sig var helt annorlunde och mycket större i storleken. Sjukt irriterande. Sen att de inte verkar tillverkas i storleken mindre är ännu mer irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0