Egen müsli

 

 

 

 

Rattade iväg till Willys imorse för att inhandla müsli-ingredienser och det hela blev lite dyrare än vad jag tänkt mig. Googlade recept igår men skrev tillsist ihop en egen blandning och det var inte många grejer vi redan hade hemma. Så tanken med att göra egen, billig, müsli håller ju inte riktigt. Det går ju visserligen åt väldigt lite av varje ingrediens, så får se till att fortsätta göra müsli när den nuvarande tar slut så blir det billigt i längden. Det är inte ovanligt att påsar och förpackningar hamnar längst in i skåpet och tittar inte fram igen fören bäst-före-datumet har passerat.

 

Men efter lite provsmak så borde jag ta mig i kragen och göra den fler gånger, den var förträffligt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0