Superduperlacket

Hämtade ut ett paket från Kicks idag, blev en hel del bra-att-ha-grejer och solkrämer inför resan. Kunde dessutom inte låta bli det nya super-nagellacket från Seche Vite som jag hört så gott om. Hann inte mycket mer än att packa upp grejerna innan lacket satt på en lillfingernagel. Nu ett litet tag senare har jag även avancerat till en ringfingernagel. Lacket målas alltså direkt ovanpå valfritt nagellack som inte hunnit torka. Lite av en mirakelgrej måste jag säga, nu är nagellacket stenhårt trots ett lager underlack, 2 lager färg och sen det hära topplacket. Detta brukar för mig ta evigheter att torka annars. Återstår bara att se hur bra det håller också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0