Karpathos

 
Just ja, jag har hunnit vara hemma i 4 dagar och resan till Karpathos är nästan bortglömd. Sitter och kollar igenom alla bilder och drömmer mig tillbaka till värmen... och t.o.m vinden. Det blåste något enormt till och från, första kvällarna var som att befinna sig i en hårfön. Men mot slutet av veckan blev det lite begagligare temperatur om kvällarna. Dagarna bestod mest av sol, bad, god mat och lite snorkling i det kristallklara vattnet. En dag hade vi en hyrbil och körde runt nästan hela ön på alla slingriga kringelkrokel-vägar. Ibland så högt upp i bergen (ibland utan vägräcken) att jag blev ordentligt höjdrädd, och då är jag inte ens höjdrädd i vanliga fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0