Vardagsrummet

Nu är det bestämt. Nu ska vårt vardagsrum få sig ett lite ansiktslyft. Närmare bestämt ska vi ge oss på att byta ut den förskräckliga strukturtapeten på väggarna och byta ut det fula valvet i dörröppningen. Det gäller att passa på nu när jag inte jobbar så mycket. Har redan försökt riva loss lite tapet, och mina misstankar om evighetsgöra verkar stämma. Har läst på lite på nätet, och det verkar inte vara ett jätteroligt projekt vi har framför oss. Men nog om det, sen när vi väl är klara så ska det bli kul att få börja om lite från början med möbleringen. Det lär inte bli så många nya inköp, men det är iaf kul att titta på fina saker, som i Mio-katalogen bilderna ovan kommer ifrån. Den fina väggklockan och taklampan i mitten skulle jag inte tacka nej till.

Kommentarer
Postat av: Therése ☀

Det ska bli spännande att se när det är klart :) Då får ni bjuda på fika!
Grattis till jobbet oxå, jättekul :D

Svar: Tack snälla! Klart ni ska komma på fika sen :)
Alexandra K

2012-09-21 @ 08:51:55
URL: http://theresefh.blogg.se
Postat av: Jossan

Wow, jag tror jag gillar taklampan! (Den högst upp till vänster!) Tog ett tag innan jag bestämde mig, haha. Men i rätt rum tror jag den kan vara riktigt cool! Håller själv på att göra om tre rum hemma, så är jätteglad för all inspiration jag får tag i! :) Ha en trevlig helg, kram!

2012-10-26 @ 12:51:49
URL: http://josshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0